
حوادث
مرگ تلخ دختر 12 ساله در پارک آبی مشهد
به گزارش به گزارش پایگاه خبری گیلان 724، حسن حسینی، فرماندار مشهد، در این باره گفت: متوفی دختری ۱۲ ساله از استان گلستان بوده که به همراه مادر و خواهرش به مشهد آمده بودند. این نوجوان حوالی ساعت ۱۷ بعدازظهر روز جمعه، چند دقیقه پس از استفاده از سرسره آبی، در محوطه داخلی مجموعه دچار مشکل شده و اقدامات امدادی و عملیات احیا برای ایشان مؤثر واقع نشده است.
وی افزود: خانواده متوفی تاکنون شکایتی از این مجموعه آبی مطرح نکردهاند و علت دقیق فوت و جزئیات حادثه توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.
سخنگوی پلیس فراجای مشهد نیز با تأیید این حادثه گفت: مأموران انتظامی پس از دریافت گزارش در محل حاضر شدند و پرونده برای بررسیهای بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.
پایان خبر / به گزارش پایگاه خبری گیلان 724 / کدخبر 1227504