اجتماعی

حسین شریعتمداری به دادسرا رفت/ شاکی که بود؟

خبرگزاری خبرآنلاین

به گزارش خبرآنلاین،‌ حسین شریعتمداری با شکایت سیدمحمد خاتمی به دادسرا رفت.

 انصاف نیوز نوشت: شریعتمداری صبح امروز در دادسرا حاضر شد. دلیل حضور مدیرمسئول کیهان در دادسرا شکایت آقای خاتمی درباره‌ی ادعاهای مطرح شده از سوی او درباره‌ی دیدار با سوروس بوده است.

کد خبر 2019449

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا