
سمیرا حسنی با حکم استاندار گیلان سرپرست فرمانداری خمام شد.
سمیرا حسنی با حکم هادی حقشناس، استاندار گیلان، به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان خمام منصوب شد. این مراسم تکریم و معارفه با حضور معاون سیاسی استانداری و جمعی از مدیران ارشد استان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری گیلان ۷۲۴ | مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان خمام با حضور علی باقری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران ارشد استانی در سالن اجتماعات کانون شهید حقشناس خمام انجام شد.
علی باقری، معاون سیاسی استانداری گیلان، در این مراسم بر نقش کلیدی فرمانداریها در پیشبرد برنامههای دولت تأکید کرد. وی اظهار داشت: «امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهرهگیری از ظرفیت نیروهای توانمند، متخصص و متعهد در عرصه مدیریت اجرایی هستیم». باقری استفاده از بانوان شایسته در پستهای مدیریتی را از رویکردهای جدی دولت و استانداری دانست.
وی با اشاره به ظرفیتهای ارزشمند شهرستان خمام در حوزههای اقتصادی، گردشگری و کشاورزی، بر جایگاه راهبردی این شهرستان در توسعه استان تأکید و بیان کرد انتظار میرود با همافزایی مدیران و مردم، روند توسعه با شتاب بیشتری دنبال شود. معاون استانداری از خدمات عصمت محمددوست، فرماندار سابق، قدردانی و ابراز امیدواری کرد این مسیر با مدیریت جدید نیز تداوم یابد.
اسماعیل عبداللهی، مشاور عالی استاندار گیلان، نیز در این مراسم بر لزوم بصیرت جامعه تأکید و همراهی مردم را ستودنی توصیف کرد. وی گفت: «با توجه به وحدت و یکپارچگی موجود در کشور، نظام اسلامی ایران توانایی مقابله با استکبار جهانی را دارد و این اراده ملت، نیروهای مسلح و دولت، جهانیان را مبهوت کرده است».
عبداللهی با قدردانی از تلاشهای عصمت محمددوست، انتصاب سمیرا حسنی را با توجه به سوابق اجرایی وی، منشأ خیر و برکت برای توسعه خمام دانست.
در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات عصمت محمددوست، سمیرا حسنی با حکم هادی حقشناس، استاندار گیلان، به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خمام معرفی شد.
سمیرا حسنی از کارکنان وزارت کشور در استانداری گیلان است. در سوابق اجرایی وی مسئولیتهایی از جمله کارشناس برنامهریزی و آمار، مشاور امور بانوان، معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری رودبار و سرپرست فرمانداری این شهرستان به چشم میخورد.

